ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Η πρώτη μου ραδιοφωνική εμπειρία...


Έστειλα το άρθρο μου "Τι ακούω στο ραδιόφωνο" σε διάφορους ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Ένας από αυτός ήταν και ο Μηνάς Τσαμόπουλος της εκπομπής "Πνίξτε το Φουνταριστό" που την ακούμε από αυτόν και το Γιώργο Θαναηλάκη στα "Παραπολιτικά 90.1".
Χάρη σε αυτό το άρθρο, ο Μηνάς με κάλεσε στο σταθμό να τους δω από κοντά. Γύρω λοιπόν στις 9 παρά τέταρτο, βγήκα στον αέρα! Οφείλω, βέβαια σ' αυτό το σημείο να πω πως ένιωσα λίγο έξω απ' τα νερά μου σε αυτήν την πρώτη φορά μέσα σε ένα ραδιοθάλαμο. Υπολογιστές, μικρόφωνα, ακουστικά, κονσόλες all over the place! Παρ' όλα αυτά μου άρεσε η κυκλική δομή του studio, οι πολλές διαθέσιμες θέσεις μέσα σε αυτό και η απευθείας επικοινωνία παραγωγού-ηχολήπτη μέσα στο θάλαμο. Επίσης, ο εξοπλισμός που υπάρχει μέσα στο studio, ο οποίος είναι τελευταίας τεχνολογίας, ενώ υπάρχουν και δυο τηλεοράσεις, αν θες να "χαζέψεις".
Για την εκπομπή δεν έχω να σας πω τίποτα καινούριο. Εκπληκτική όπως πάντα! Ο Μηνάς και ο Ζορζ έδωσαν για άλλη μια φορά τα ρέστα τους και προσέφεραν απίστευτες στιγμές γέλιου. Η φιλοξενία δε, άψογη! Τους ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την πρόσκληση, τη φιλοξενία και για την όλη εμπειρία...

Υ.Γ. 1: Θα ξαναπεράσω από κει για Φουνταριστοκαπέλο!
Υ.Γ. 2: Βγήκα και φωτογραφία με τα "κουμπαράκια". Μην πει κανείς ότι γράφω πάλι "μακακίες":

Et les chansoooooooooooooooooooooooooon!!!!!

2 σχόλια:

  1. Ενδιαφερουσες εμπειριες!Ωραιες στιγμες για το ημερολογιο των αναμνησεων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή