ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Αριστούχος; Δεν νομίζω!

Σας φαίνονται τρελοί αυτοί οι βαθμοί ε; Ε και σε μένα!
Μερικοί από όσους συνομιλούν μαζί μου στη σχολή έχουν ξετρελαθεί με "αυτούς τους βαθμούς που έχω στα μαθήματα και είναι τόσο καλοί που θα διαβάσω εγώ το κείμενο της ορκωμοσίας".
Άλλοι βέβαια βλέπουν αυτούς τους βαθμούς στις εξεταστικές και ζηλεύουν.
Ενώ άλλοι πάλι παραπονιούνται που πανηγυρίζω για κάθε επιτυχημένη εξεταστική παρόλο που "χαίρονται" για μένα.
Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να διαψεύσω με αριθμούς και τους μεν και τους δε.


Πρώτον: Μέσος όρος < 8,5
Πιο συγκεκριμένα:

Αυτό ισχύει για τα πρώτα 6 εξάμηνα μόνο έτσι!
Από το αρχείο που έχω φτιάξει στο Excel έβαλα όλους τους βαθμούς που θα υπολογιστούν στο πτυχίο ανά εξάμηνο. Έκανα μία συνάρτηση "=AVERAGE" και μου έβγαλε το παραπάνω.
Ε λοιπόν για να είμαι αριστούχος δεν πρέπει να έχω πάνω από 8,5;

Δεύτερον: Χαμηλοί βαθμοί ακόμα και σε σημαντικά μαθήματα!

Σε όλη αυτή τη "σταδιοδρομία", υπήρξαν και στιγμές που απλώς "έπιασα πάτο"!

Εκεί που έχω δε τα έντονα γράμματα είναι χοντρές γκέλες. 
Το μεν 5,5 στο Ε.Γ.Λ.Σ. είναι πέρα ως πέρα "χαριστικό" ενώ το 6 στη Λογιστική 2 οφείλεται σε λάθος που είχα κάνει σε κλείσιμο χρήσης (αν θυμάμαι καλά).
Το ερώτημα όμως είναι γιατί δεν βελτιώθηκαν αυτοί οι βαθμοί. Σε μερικά μαθήματα, όπως η Μικροοικονομική, η Μακροοικονομική και η Χρημ. Επιχειρήσεων το 5 είναι αναπόφευκτο και κάθε προσπάθεια βελτίωσης πέφτει στο κενό. Για τη Διοίκηση Μ.Μ.Ε. και τις Εργασιακές Σχέσεις η λύση είναι και η επιλογή άλλου μαθήματος "επιλογής" και η επίτευξη καλύτερου βαθμού σε αυτό. Το 6 των Εργ. Σχέσεων π.χ. δεν μετράει πια καθώς έχω το 10 στα Ν.Π.Δ.Δ.. Το έντονο θέμα είναι τα... έντονα. Οι βαθμοί στο Ε.Γ.Λ.Σ και τη Λογιστική 2 (το ένα εξ αυτών μάθημα ειδικότητας) ήρθαν απρόσμενα και σε περίοδο που δεν γνώριζα ότι υπάρχει το περιθώριο της βελτίωσης. Όταν ήρθαν αυτοί οι βαθμοί, θεώρησα πως αυτός ο βαθμός μου αξίζει και τους άφησα να αιωρηθούν. Όταν όμως έμαθα πως υπάρχει το δικαίωμα της βελτίωσης, ήταν πια αργά. Η προθεσμία για τη βελτίωση είχε περάσει και οι βαθμοί μονιμοποιήθηκαν ως μελανά σημεία...

Και τρίτον: α. Υπήρξε κι εφιαλτική εξεταστική β. Κάποτε χρωστούσα μάθημα.
Κάποιοι από εσάς σίγουρα εξακολουθείτε να κοιτάτε την πάνω-πάνω εικόνα με τις τρεις τελευταίες εξεταστικές με τους τεράστιους βαθμούς. Για δείτε όμως κι αυτήν την εικόνα. Πρόκειται για την εφιαλτική εξεταστική του Ιουνίου του 2013. Κάτι που έκλεισε η ΕΡΤ, κάτι που δεν επρόκειτο να κάνω καλό καλοκαίρι λόγω θέματος υγείας και να: Η εξεταστική με τους χειρότερους βαθμούς που είχα. Σίγουρα έχετε προσέξει το 4 στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ένα μάθημα που ποτέ δεν χώνεψα, κυρίως λόγω του 13,1 που είχα στις Πανελλαδικές και του εντελώς θεωρητικού του υπόβαθρου. Τέλος πάντων. Αυτό το μάθημα το είχα στην πλάτη μου έναν ολόκληρο χρόνο και δεν μου επέτρεψε να επιλέξω στο 4ο εξάμηνο ένα επιπλέον μάθημα του 6ου εξαμήνου... Απαλλάχτηκα από αυτό τον Ιούνιο του 2014, όπου κι ήρθε ένα ωραιότατο 8,5 και ηρέμησα!

Εξακουλουθείτε μετά απ' όλα αυτά να πιστεύετε ότι θα είμαι αριστούχος;
Για να δω στα σχόλια...

Good Night!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου