ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Δεν το λες και καλοκαίρι... αλλά είναι super!


Συννεφιές... Πολλές συννεφιές και βροχές εδώ στην Καλαμπάκα σημάδεψαν την πρώτη βδομάδα του παραθερισμού μου εκεί...
Θαρρώ πως μου θυμίζουν όλα αυτά εκείνες τις μέρες του περσινού Σεπτέμβρη που, μια τα ερωτικά μου και μια το πείσμα μου να φάω και το Σεπτέμβριο εδώ, παρά το γεγονός ότι στον Πειραιά η σχολή λειτουργεί για τους εξεταζόμενους του εν λόγω μήνα, πέρασα 19 πρωτόγνωρες ημέρες με τις τότε πολλές αστάθειες, τις βροχές και τις ψύχρες που είχε η πόλη αυτές τις μέρες(εκτός από αυτή που έφυγα - η θερμοκρασία έφτασε τους 29 βαθμούς!).
Ε λοιπόν κι αυτές του φετινού Αυγούστου πρωτόγνωρες ήταν... η μόνη ημέρα που ευχαριστήθηκα καιρικώς ήταν αυτή της αφίξεως, η... 31η Ιουλίου που, παρά τον καύσωνα, είχε υπέροχο καιρό... 
Αυτό λοιπόν είναι το χαρακτηριστικό που κάνει την Καλαμπάκα να διαφέρει από άλλους προορισμούς της Ελλάδας... Και στην τελική την κάνει και place to be όλο το χρόνο! Ποιο είναι αυτό; Είναι το γεγονός ότι σε όποια εποχή κι αν βρίσκεται κανείς, η βόλτα στην πόλη σπάνια δεν θα είναι ευχάριστη. Θυμάμαι κάτι βόλτες που έκανα στην Τρικάλων(Divani - Δημαρχείο - Divani - πλ. Δημουλά) το Γενάρη με το θερμόμετρο να γράφει -3 βαθμούς και τα βρεγμένα πεζοδρόμια να παγώνουν... Οι καλύτερες της ζωής μου! Πόσο μάλλον προχτές που μ' έπιασε μπόρα στο δρόμο και δεν σταμάτησα σε υπόστεγο ούτε έβαλα τα πόδια στην πλάτη μου... Περπάτησα στη βροχή και το ευχαριστήθηκα! 
Ειλικρινά όμως δεν ξέρω γιατί... Μήπως είναι το γεγονός ότι τη λατρεύω αυτήν την πόλη; Μήπως είναι η συντροφιά των Μετεώρων; Ειλικρινά δεν ξέρω...
Βέβαια, κάποιος θα μου πει "καλοκαίρι δίχως ήλιο, δίχως παραλία, δίχως θάλασσα δεν είναι καλοκαίρι" - εντελώς λανθασμένα τολμώ να πω... Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η παραλία, ούτε η θάλασσα... Είναι οι άνθρωποι και το τι προτιμούν να κάνουν στις διακοπές τους... Εγώ π.χ. προτιμώ την Καλαμπάκα, ή ένα πεδινό ή ημιορεινό θέρετρο για καλοκαιρινές διακοπές... Γιατί; Γιατί είναι δεδομένα και η δροσιά και η ζέστη, ενώ από τη "φούρια" του Νεοέλληνα για... παραλιάτες διακοπές κάνουν την περιοχή ακόμα πιο ήσυχη και γαλήνια...
(σημείωση: ακόμα και το χειμώνα όμως η Καλαμπάκα δεν έχει πολύ κόσμο, κάτι που οφείλεται σε λόγους που θα εξηγήσω σε επόμενο άρθρο...)
Εν κατακλείδι, λοιπόν, το καλοκαίρι για μένα μπορεί να μην είναι καλοκαίρι με τον ορισμό που δίνουν οι περισσότεροι, αλλά είναι αυτό που θεωρώ εγώ super. Ναι. Θέλω ο καιρός ν' αλλάζει, θέλω να κάνει και λίγη ψύχρα(ει δυνατή), θέλω να κάνω βόλτες μες στο κρύο, θέλω να είμαι μακριά από παραλίες και θάλασσες το καλοκαίρι(παρά που κάνω βόλτες σ' αυτές το χειμώνα), θέλω την ησυχία μου στις διακοπές μου κι όχι "κοσμικές" ανοησίες με φαινόμενα "Μύκονο-Μάλια-Φαληράκι"... Κι αυτά τα έχω εδώ: 
Καλή συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου