ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Διακοπές στην Καλαμπάκα, vol. 2!

Γρήγορο "snapshot" με το Ericsson στην "Χριστουγεννιάτικη" πλ. Δημουλά. Very bad το quality, αλλά τι να κάνουμε,
το άλλο χάλασε...
Εδώ είμαι και πάλι. Πίσω στην ομορφοτέρα των Θεσσαλικών Πόλεων, για τις διακοπές των Χριστουγέννων αυτή τη φορά. Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα στην πόλη μετά από ταξίδι 5 ωρών και 52 λεπτών με το πιο αργό τρένο του ΟΣΕ, την 884, είναι φυσικά το ψοφόκρυο! Τι πράγμα ήταν αυτό; Άρχισε όλο μου το είναι να τουρτουρίζει όπως όταν ήμουν αποκλεισμένος στη Βωβούσα Ιωαννίνων το 2010! Πρώτη φορά το περνάω αυτό στην Καλαμπάκα για να είμαι ειλικρινής, αν και αυτό ουσιαστικά είναι το πρώτο κρύο που ένιωσα τη φετινή σεζόν (μετά από 3,5 μήνες στον Πειραιά)...
Όσο για το blog, ο ελεύθερος χρόνος και το Χριστουγεννιάτικο κλίμα θα με κρατήσει αρκετά στις επάλξεις (αργίες όμως δεν δουλεύω το ξεκαθαρίζω!), άρα θα έχετε αρκετό "υλικό" από εδώ για να περνάτε τις κρύες, γεμάτες υγρασία Αθηναϊκές μέρες...
Κι όσο για μένα, με βλέπω να μένω στην Καλαμπάκα για πολύ... (το μέχρι πότε δεν το λέω...)

...τώρα όσο για το Φουνταριστοκαπέλο, για το οποίο είχα και σχέδια τρομάρα μου, δυστυχώς αυτά έμειναν κρεμασμένα στο δωμάτιό μου πίσω στο Λεκανοπέδιο... αλλά επειδή είμαι καλό παιδί εγώ πάρτε ένα δωράκι...

Το Φουνταριστοκαπέλο μπροστά από το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο που εγώ ο ίδιος στόλισα! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου