ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Βρέθηκε το τραγούδι που θα μας σπάσει τα τύμπανα το ερχόμενο καλοκαίρι...

Θεωρείται "ξεσηκωτικό"; Θεωρείται.
Ακούγεται κάθε πρωί στην τηλεόραση; Ακούγεται.
Μπορεί να γίνει "χορευτικό" στα beach bars; Μπορεί.
Έρχεται από το "πουθενά" για να κατακτήσει τα καλοκαιρινά charts; Έρχεται.
Αποσπά θετικά comments από youtubers; Αποσπά.

Τότε έχει όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει το τραγούδι που θα παίζει κάθε ώρα στα pop-μουσικά ραδιόφωνα της Αθήνας και κάθε πέντε λεπτά στα ραδιόφωνα της επαρχίας.

Απολαύστε το τώρα που δεν είναι καλοκαίρι:

***Πριν αρχίσετε όλοι να με κράζετε:
ΔΕΝ έχω κάτι ούτε με τον Κώστα Δόξα, ούτε με τους δημιουργούς του τραγουδιού ούτε με την (κουκλάρα-σύμβολο των Φουνταριστών) Ελένη Τσολάκη. ΕΧΩ όμως κάτι μ' αυτούς που θα κάνουν την καθημερινότητά μας ανυπόφορη στα social newsfeed μ' αυτό το τραγούδι, όπως έγινε το 2012 με τον Παντελίδη, το 2013 με τους "40 βαθμούς", το 2014 ...με κάποιο που μου διαφεύγει αυτήν τη στιγμή και πέρυσι με το "τικα τακα τικα τααα(κ)". Είναι απλά ένα τραγούδι φίλοι μου! 
Και τελειώνοντας, θα ζητήσω την ακόλουθη χάρη: Όπως εγώ δεν σας έκανα τα νεύρα κρόσσια πέρυσι με το αξιοπρεπέστατο "The Sun" του Parov Stelar ή το πολύ ωραίο "But I Do" των Pooldore, έτσι κι εσείς δεν θέλω να μου γεμίσετε την αρχική του Facebook, του Twitter και του Instagram με οποιοδήποτε ελληνικό "hit" που θα κάνει πάταγο το καλοκαίρι που έρχεται. Είτε είναι το παραπάνω είτε όχι.
Α! Και το είδος τραγουδιών που ακούω θα αποκαλυφθούν σε επόμενο άρθρο!
Buenas Noches!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου