ALERTS και άλλα!

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.
Ένα μικρό κείμενο για μία μεγάλη στιγμή.

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Με τα πολλά, πάλι εδώ!

Σας έλειψα;


Χαίρετε… (και αγαλλιάστε κι άλλες τέτοιες μπούρδες)!
Θα αναρωτιέστε προφανώς τι έκανα τόσο καιρό, γιατί δεν έγραφα άρθρα, γιατί σταμάτησα να κράζω πολιτικούς, συγκοινωνιακούς, παναθηναϊκούς, λεωφορείων οδηγούς και συμμαθητές παλιούς…
Πολύ απλά, γιατί… έτσι!
Αλλά αυτά πλέον ανήκουν στο (φαύλο) παρελθόν γιατί, όπως βλέπετε, επανέρχομαι, και επανέρχομαι δριμύτερος! Στο… στίβο του Internet, όπου οφείλω να παλέψω (ξανά) για την ελεύθερη άποψη όλων όσων θέλουν να την εκφράσουν, ανεξάρτητα αν δεν έχουν λεφτά, κοινωνικό status, μυϊκή δύναμη, αυτοκίνητο, mainstream ντύσιμο και γκόμενα!
Επειδή όμως οι αλλαγές όμως αυτές όταν γίνουν ορατές θα προκαλέσουν αντιδράσεις σε όλους όσους τις δουν, οφείλω να εξηγήσω κάποια πράγματα:

1.      Γιατί όλες αυτές οι αλλαγές; Γιατί… έτσι! Εδώ αλλάξαμε κυβέρνηση, το blog δεν θ’ άλλαζε;
2.      Γιατί 17 Μαΐου; Γιατί καλύτερα 17 Μαΐου παρά 30 Φεβρουαρίου! Αφήστε που αυτή η ημερομηνία είναι και συμβολική σε μένα για προσωπικούς λόγους…
3.      Γιατί η γαλάζια πανδαισία; Μήπως έγινες ΝΔ;  Γιατί Μπλέεεεεεετσας, κοινώς Bill BLUE! Σε επόμενο άρθρο θα δεις ότι τη ΝΔ δεν την έχω και σε τόσο μεγάλη υπόληψη!!!
4.      Γιατί μας τα λες όλα αυτά; Για να (μη) ρωτάς μετά και μου σπας τα @@!
5.      Γιατί ξανάρχισες να γράφεις; Θα ξανακράξεις το 1ο Λύκειο; Ότι γουστάρω θα κάνω ρε, ελεύθερη άποψη, you know! Το διάβασες και παραπάνω! Εν πάσει περιπτώσει ΌΧΙ! Μόνοι τους σκάψανε το λάκκο τους τότε… Σήμερα, δεν έχει καμία σημασία…
6.      Γιατί άλλαξες το logo; Because… reasons.
7.      Γιατί δεν έχεις λεφτά, κοινωνικό status, μυϊκή δύναμη, αυτοκίνητο, mainstream ντύσιμο και γκόμενα; Because… reasons.

Ελπίζω να βοήθησα… Και πάλι χαίρετε!

ΥΓ. 1: Καλή επιτυχία στο Θρύλο που παίζει σήμερα στον τελικό του Final Four της Μαδρίτης
Ότι και να γίνει, εγώ θα είμαι κοντά σου, Θρύλε μου!
ΥΓ. 2: Αυτό για τη ΝΔ, το εννοώ! Μπες στο blog το απογευματάκι και δες τι σου γράφω και για τη ΝΔ, και για τους άλλους που στις σχολές μας τα έχουν κάνει… πλανήτες!
ΥΓ. 3: Τα αρθράκια μου θα βγαίνουν συχνά-πυκνά στο blog, οπότε έχετε το νου σας κι εσείς λίγο!!!

Bye!!!

Bill Blue, 17.05.2015

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/5/15 17:04

    Θα ηθελα το blog σου αντί να κράζεις να βάζεις ωραία θέματα για συζητήσεις με το να κράζεις γίνεσαι ίδιος με αυτούς... Θεωρώ ότι έχεις καλύτερα θέματα και δεν είσαι τοσο ανιαρός.. Θα βοηθουσες πολυ αν τα θέματα δεν είναι περί κραξίματος αλλά κοινωνικά κυρίως, πολιτικά, εμπειρίες πανω σε ενα συγκεκριμένο θέμα που ίσως να σε ενδιαφέρει κ να μας ενδιαφέρει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου. Η άποψή σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα και να είσαι σίγουρος/η ότι θα το έχω στα υπόψη μου. Βlog άποψης και προσωπικών εμπειριών είναι αυτό που διαβάζεις, σ' ένα νέο ξεκίνημα(θυμίζω είχε πρωτοξεκινήσει τον Ιούνιο του 2011). Είναι βέβαιο πως στην πορεία, θα υπάρξουν κι άλλα άρθρα, με περιεχόμενο αρκετά διαφορετικό από αυτό που θα διαβάσεις, ή που ήδη έχεις διαβάσει.
      Άρα, keep in touch(όπως λέμε και στο χωριό μου) και αν δεις πάλι κάτι που δεν σ' αρέσει, εδώ θα είμαι!
      Σ' ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος20/5/15 18:52

    Σίγουρη :) (κοπέλα ειμαι ) χαίρομαι πολυ που θα ακούσεις τν άποψη μου περιμένω για νεα κείμενα πιο δημιουργικά που θα χει σαν αποτέλεσμα την δημιουργική ανταλαγη απόψεων , εμπειριών και γνώσεων :) λοιπόν αναμένονται :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή